torstai 6. helmikuuta 2014

Hyviä asioita

Aina sitä ei elämässään muista olla kiitollinen niistä asioista, jotka ovat hyvin. Nyt ainakin hetken onnistuin siinä. Mulla taitaa olla tässä menossa taas vihavaihe, kun E on taas todella rasittava, vastuunpakoilija ja lapsellinen näissä asuntojutuissa. Mutta niihin hyviin juttuihin, tiedän olevani joidenkin asioiden suhteen tosi onnekas, koska esim. tulen palkallani toimeen, vaikka nyt tietysti kaikki nämä kuviot, pyykkikoneen ostot yms. rasittavat talouttani aika pahasti, niin silti pystyn asiat hoitamaan. Seuraavassa kymmenen aihetta tyytyväisyyteen:

  1. viikon päästä on välittäjä päätetty ja asiat ainakin vähän enemmän hoidossa
  2. koti on lainasohvan ansiosta hieman erilainen kuin ennen ja huoneet, joissa vietän aikaa eivät ainakaan koko ajan huuda minulle, että E ei ole täällä
  3. viime yönä nukuin paremmin kuin koskaan eron jälkeen, ilman mitään nappeja ja aamulla jopa torkutin!!!
  4. kun asunto myydään, saan lainaa niin, että voin hommata ihan kivan kodin ihan ok alueelta
  5. mulla on töitä ja olen jostain kumman syystä viime aikoina rohkaistunut roolissani ja ollut aloitteellinen, vaikka se tarkoittaakin mukavuusalueelta poistumista
  6. mun ei tarvitse enää olla huolissani toisesta, kun ei ilmoita, missä on ja ei tule kotiin
  7. ei enää pahaa mieltä rikotuista lupauksista
  8. pääsin eroon miehestä, joka pystyi pettämään 
  9. mulla on paljon ystäviä, jotka auttaa ja  kuuntelee  ja ensi viikoksikin joka illaksi ohjelmaa
  10. olen edennyt niin hyvin, että tiistaina psykologilla aina silloin tällöin onnistuin sanoa "ex", enkä "mieheni"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti