keskiviikko 5. helmikuuta 2014

E:n kootut

Huh! Miksi olen niin rikki ihmisestä, joka on sanonut mulle kaikkea ihan kamalaa!!! Ja miten annoin nuo anteeksi ja pääsin niistä yli?

Kootut parhaat lauseet parisuhteen ajoilta:
  • "Vanhempani ovat minun läheisimmät ihmiseni, en halua, että sinusta tulee koskaan läheisin ihmiseni."
  •  "Vihaan sinua."
  •  "SINÄ et enää rakasta MINUA."
  •  "Harrastukseni on elämäni tärkein asia."
  •  "Sitten pitää siirtää leikkausta, ei minun reissuani."
    • Kun jouduin leikkaukseen, hän totesi, että jos se osuu hänen reissunsa ajaksi/juuri ennen (leikkauksen jälkeen olin melkoinen invalidi kolmisen viikkoa). Vakuutuksen vuoksi reissun siirto oli täysin mahdollista ja töidenkin puolesta olisi onnistunut
 Eron jälkeen:
  •  "Nythän sä voit muuttaa sinne USA:n töihin, kun sielä on niitä sun alan firmoja!"   
    • WTF??? Montako kertaa olen sanonut, että en tod. haluaisi ikinä olla USA:ssa töissä! Mutta olisin kyllä voinut marraskuussa hakea sitä harvinaista paikkaa sielä lempikaupungissani, jos olisin tiennyt E:n jättävän - en hakenut, koska olin siinä luulossa, että me ollaan pitkään yhdessä
  •  "Eikö sielä teidän työpaikalla ole jotain kivaa poikaa sulle?"
    • Joo, meidän työpaikalla tehdään lähinnä töitä, ei luuhata varattujen naisten kanssa niin kuin E:n työpaikalla näemmä...
  • "Sä et koskaan ollut mulle avovaimo, sä olit pelkkä tyttöystävä."
    • Kiva kuulla muuten nyt, luulin, että asuttiin yhdessä. Ja miksi ihmeessä sitten ostit mun kanssa kämpän, jos olin VAIN tyttöystävä.
  • "Ei mua enää haittaa, viikon surin."
    • Kun kysyin, miten pystyy elämään sen kanssa, että petti ja eikö sure eroamme.
 Joo, enköhän ansaitse parempaa. Ei tämä asian nyt tietysti ihan näin mustavalkoinen ole ja mäkin sanoin paljon pahoja asioita E:lle, mutta silti, en koskaan sanonut esim. vihaavani häntä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti