perjantai 31. tammikuuta 2014

Muuttopäivä

E kävi pakkaamassa eilen tavaroitaan. Olin hysteerinen ja kamala. En voi ymmärtää, että hän haluaa täältä pois. Välillä riideltiin taas. Mä olen ollut tosi kamala taas, mutten voi itselleni mitään, on niin hirveä olo. E ei rakasta mua enää. Se on musertavaa. Miksei se voinut puhua silloin kun kaikki  oli vielä mahdollista? Miksi annoin sen kohdella itseäni inhottavasti? Jos en olisi antanut, en olisi itse ollut inhottava ja ehkä rakkaus ei olisi loppunut. Miksei tämä onnistunut? Tänään E hakee isänsä kanssa laatikot, sohvan ja telkkarin. Sitten hän on mennyt - kokonaan. Aamulla kun heräsin, se taas luhisti mut, hänen tyhjät vaatehyllynsä. Ja silti täällä on vielä vaikka kuinka paljon hänen tavaroitaan, hän otti vain välttämättömän. Kun E eilen lähti katsoin taas ovenraosta kun hän meni hissiin. Itkin vain, hänkin vähän itki ja heilutti, heilutus oli meidän juttu. Sitten hän sanoi, että "se on ohi", ja tiesin, että hän oli siitä onnellinen, häntä ei ahdista enää. Minua ahdistaa ja on ikävä toista. Minä rakastan häntä edelleen.

2 kommenttia:

  1. Voi, sulla on nyt tosi rankka vaihe elämässä :/ Mullakin oli aikoinaan ihan älyttömän raskas ero ja olin varma, että en tuu enää ikinä löytään onnellista parisuhdetta tai rakastaan ketään samalla tavalla. Tätä blogia lukiessa tulee mieleen paljon tuttuja fiiliksiä niiltä ajoilta. Kannattaa nyt ottaa rauhassa itelle aikaa, harrastaa ja keksiä muuta tekemistä. Mahtavaa, että kirjotat blogia ja purat tunteita tätä kautta! Voin luvata sulle, että kun kolmen vuoden päästä mietit tätä eroo, se ei tunnu enää niin pahalta, vaan saattaa olla jopa hyvä asia. Anna itelles aikaa, ei erosta voikaan toipua äkkiä. Koita jaksaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä tässä on tultu aika paljon eteenpäin nyt seitsemän kuukauden aikana. Kun luin tämän tekstin, mietin, miten kamalaa se oli. Elämä on kuitenkin jo voittanut aika lailla, vaikka onhan näitä hankaluuksia edelleen vähän. Kiva kuulla, että itse olet saanut elämäsi kuntoon( näin ymmärsin), se antaa voimia.

      Poista