sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Elämää ei sen enempää

Ilta on mennyt vaihtelevissa merkeissä. Olen miettinyt elämää ylipäänsä, sitä, miksi kaikille täällä ei käy niin hyvin ja miksi joillekin käy. Olen saanut tänään kuulla sekä oikein iloisia, että todella surullisia uutisia. Iloiset uutiset saivat minut oikeasti todella iloisiksi kyseisen henkilön puolesta, vaikka samalla mietinkin, että mitä minun elämästäni tulee, yksinkö täällä aina vaellan ilman, että saan jakaa iloni ja suruni toisen kanssa. Surulliset uutiset taas saivat minut miettimään elämän reiluutta ja epäreiluutta ja sitä, että omat asianihan ovat hyvin. Minultakin on matto vedetty jalkojen alta monta monituista kertaa, mutta ei sillä rajuimmalla tavalla kuitenkaan ja tällä hetkellä olen toiveikas, että eroon liittymättömät ongelmani saattavat olla jopa ratkeamassa. Toisille sitä mahdollisuutta ei anneta. Tätä jään miettimään ja yritän muistaa olla kiitollinen siitä, mitä minulla on. Yksinäinen viikonloppu on muuten mennyt paljon paremmin kuin ikinä olisin uskonut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti