lauantai 11. helmikuuta 2017

Paluu Tinderiin

Niin, en tiedä, voiko tuota sanoa paluuksi, kun profiili tuolla koko ajan oli, vaikken sitä käyttänytkään tuon lyhyen jutun aikana. Ensin tietysti tarkastin stalkkaamismiehessä jutun toisen osapuolen profiilin ja siellähän se oli jo päivitettynä, mistä oli aika helppo päätellä, että eipä toistakaan tainnut enää hirveästi enää kiinnostaa, jos alle viikon päästä seuraa jo etsi. Törmäsin myös 31:n, eikä paljon hetkauttanut, sen verran piti toki tutkia, että millaiset kuvat miehellä on, mutta jotenkin sähläsin ja profiilin tutkiminen jäi kesken.

Nopean toiminnan naisena olen ehtinyt jo tavatakin pari miestä, eilen yhden henkilön, joka ei kyllä tuntunut miltään. Tänään taas tapauksen, jonka kanssa juttu chatissa luisti ja myös livenä, mutta en nyt ainakaan näin havainnut mitään kemiaa välillämme.

Olen myös törmännyt tapaukseen, joka kertoi minulle noin kymmenen viestin jälkeen olevansa kiinnostunut minusta ja kun en vastannut johonkin viestiin vajaaseen vuorokauteen, kysyi, että olenko löytänyt paremman. Olin ihan, että WTF, mutta olen nyt hänelle vielä kirjoitellut. Nyt haluaisi kirjoitella maililla ja en kyllä nyt oikein tiedä, että haluanko edes kirjoitella hänen kanssaan, kun koko ajan tulee sellaista olen sinusta kiinnostunut viestiä ja ei me todellakaan olla mitenkään paljoa edes juteltu.

Muuten elämä on aika apaattista. Onneksi jotain uusia tuulia alkaa maanantaina ja ehkä tämä treffailukin tästä. Tai sitten ei. Katsotaan nyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti