tiistai 24. marraskuuta 2015

Mukavaa sarjadeittailua

Jos edelliset treffit olivat melko hirveitä, niin seuraavat ovat olleet parempia. Paljon parempia.

Numero 28. Mies oli ihan ihan ok, muttei ehkä millään mittapuulla mun tyyppiä. Toinen haluaisi nähdä uudestaan, mutta en nyt oikein tiedä, mitä vastaisin. Että ok, mutta vain kavereina? Mies oli kuitenkin ihan kivaa juttuseuraa, mutta en haluaisi antaa vääriä toiveita.

Numero 29. Ihan uskomatonta. Mies oli tasapainoinen, mukava, fiksu, tavallinen, normaali ja kohtelias - ja piti musta. Onko näitä vielä vapaana? Mulla ei ollut edes mitään odotuksia treffien suhteen ja sitten löytyi tuollainen. Niin ja mainitsinko, että harrasti samoja asioita kuin minäkin, mukavan näköinen (tämä ei ole mulle välttämättömyys, mutta toki kiva plussa) ja hänen kanssaan oli helppo jutella. Vaikkei tästä mitään muuten tulisikaan, niin jo tällainen treffikokemus oli mahtava. Niin ja varmasti nähdään toistekin :)


Numero 30. Ihan siedettävää jutustelua, mutta ei jatkoon. Ei vain yhtään mitään, miksi haluaisin nähdä henkilöä uudestaan.

Numero 31. Taas ei ollut treffeille mitään odotuksia ja niinpä sieltä vaan löytyi toinen numero 29:n kaltainen, mukava, normaali mies. Oli tosi kivat treffit ja vain arki-illan tikittäminen eteenpäin johti siihen, että oli lähdettävä kotiin. Niin ja viestikin toki tuli, että olis kiva nähdä toistekin. :)

Nyt mulla on positiivinen ongelma. Kaksi mukavaa miestä ja mitä tehdä heidän kanssaan. Niin ja luonnollisesti olen sopinut vielä parin miehen kanssa treffit. Joo-joo. Tiedän. Eihän tätä saisi näin tehdä, että on monet treffit, mutta jos mies alkaa mulle juttelemaan, niin tokihan mä juttelen ja jos mies ehdottaa treffejä, niin kyllä mä lähden, jos ei ole ketään mukavaa näköpiirissä ollut aiemmin (koska suurin osa on kuitenkin epäsopivia). Ja nää kaikki treffit oli jo sovittu, ennen kuin näitä helmiä alkoi löytymään. Paheksukaa vaan, mä yritän nyt päästä selvyyteen noista miehistä numero 29 ja 31 vähän syvällisemmin. Niin ja handlata vielä ne treffit numeroiden 32 ja 33 kanssa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti