tiistai 18. elokuuta 2015

Silmäpeliä

Mä olen aina kadehtinut ihmisiä, jotka osaa flirttailla, koska mä en osaa. No, olen istunut junassa pari kertaa siten, että siellä on ollut yksi tosi söpö mies. Ekalla kertaa onnistuin katsomaan silmiin pari kertaa ja toisella kertaa hymyilemäänkin. Mies hymyili takaisin. Tänään osuin taas junaan yhtä aikaa hänen kanssaan. Alkoi ujostuttaa pahasti, mutta onnistuinpa vähän taas vilkuilemaan :D Yllättävän mukava päivän piristys, kun oon kerrankin onnistunut ylittämään itseni näin.

2 kommenttia:

  1. Hei! Kävin lukemassa blogiasi, kiitos siitä :) Elämänmakuisia blogeja erosta selviytymisestä ei tunnu löytyvän kovin helpolla. Itse koko prosessissa vasta aivan alussa, ja kovasti haluan uskoa, että elämä vielä voittaa. Mukavaa jatkoa sinulle!

    TiityKoo (http://tiitykoo.blogspot.fi/)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, jos blogistani on ollut apua.

      Tsemppiä erosta toipumiseen, elämä voittaa vielä varmasti, mutta ikävä kyllä en tiedä, milloin. Joillakin se tapahtuu ennemmin, toisilla sitten vähän myöhemmin.

      Poista